Wednesday, August 24, 2016

AMNESIA !


Hello ! Aku sebenarnya hampir terlupa yang dulu aku seorang blogger (blogger hampeh hangat2 tahi ayamm) . Okay2 tak tak sebenarnya aku takde motif pun untuk ada blog ni . Tapi aku suka , aku suka bila saat aku decide untuk buat entri , aku dapat rasa semula apa yang aku dah lalui . Haa faham takk ? Contoh macam semalam aku bercuti dengan kengkawan aku , pastu bila aku nak buat entri pasal semalam aku bercuti tu , aku ibarat throwback hari semalam . Bestkan dapat ghase dua kali . Kengkadang menulis ni buat kita sedar yang nikmat semalam adalah berharga yang tak dapat kita ulang semula .

Okay laa done laa pengenalan ! Sebenarnyaa semua post lepas2 aku dah save as draft je sebab aku sendiri tak tahu apa aku merapu dulu . Pening gak aaa baca . Sekian , wassalam :D

No comments: